Государственный герб Республики Беларусь




Міністэрства адукацыі
Рэспублікі Беларусь


Адукацыя дзеля будучыні краіны


Інфармацыйна-аналітычныя матэрыялы

Інструктыўна-метадычны ліст «Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2017/2018 навучальным годзе»
Дадатак 1 Пералік нарматыўных прававых дакументаў і інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па актуальных напрамках арганізацыі выхаваўчай і ідэалагічнай работы
Дадатак 2 Дапаможнікі, рэкамендаваныя да выкарыстання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі з грыфам «Рэкамендавана Навукова-метадычнай установай “Нацыянальны інстытут адукацыі” Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Дадатак 3 Каляндар дзяржаўных свят, святочныя дзён, памятных і святочных дат
Дадатак 4 Пералiк вучэбных праграм факультатыўных заняткаў выхаваўчай накіраванасці, рэкамендаваных да выкарыстання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі з грыфам «Рэкамендавана Навукова-метадычнай установай “Нацыянальны інстытут адукацыі” Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Дадатак 5 Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыя работы па прафілактыцы суіцыдальных паводзін навучэнцаў і ўцягвання дзяцей і падлеткаў у актыўныя дэструктыўныя супольніцтвы і гульні
Дадатак 6 Рэкамендацыі «Актуальныя формы і метады ўдасканалення прафарыентацыйнай работы»
Дадатак 8 Рэкамендацыі па арганізацыі работы вучэбна-метадычных аб’яднанняў педагагічных работнікаў, якія выконваюць функцыі класнага кіраўніка
Пералік экскурсійных аб’ектаў і турыстычных маршрутаў, рэкамендуемых для наведвання навучэнцамі ў рамках правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў, пазакласных мерапрыемстваў з улікам зместу вучэбных праграм па вучэбных прадметах
Аб правядзенні XVII рэспубліканскай выставы
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах прафесійнай адукацыі ў 2016/2017 навучальным годзе»
Дадатак да інструктыўна-метадычнага ліста «Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах прафесійнай адукацыі ў 2016/2017 навучальным годзе»
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2016/2017 навучальным годзе»
Дадатак 1 Пералік нарматыўных прававых дакументаў і інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па актуальных напрамках арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі
Дадатак №2 Пералiк вучэбных праграм факультатыўных заняткаў выхаваўчай накіраванасці, рэкамендаваных да выкарыстання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі з грыфам «Рэкамендавана Навукова-метадычнай установай “Нацыянальны інстытут адукацыі” Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Дадатак № 3 Метадычныя рэкамендацыі па правядзенні псіхасацыяльнага анкетавання навучэнцаў на прадмет ужывання алкаголю, наркатычных і псiхатропных рэчываў i iх аналагаў у 2016/2017 навучальным годзе
Дадатак № 4 Прыкладнае палажэнне аб вучэбнай бізнес-кампаніі ўстановы агульнай сярэдняй адукацыі і ўстановы дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі Рэспублікі Беларусь.
Дадатак № 5 Каляндар дзяржаўных свят, святочныя дзён, памятных і святочных дат
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Дадатковае адукацыя дзяцей і моладзі ў 2016/2017 навучальным годзе: актуальныя змястоўныя і арганізацыйныя аспекты»
Інфармацыйны ліст Міністэрства адукацыі «Аб некаторых пытаннях арганізацыі ўдзелу навучэнцаў у адукацыйных мерапрыемствах на тэрыторыі Рэспублікі Беларусі і за мяжой»
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Аб дадатковых мерах па ўдасканаленні работы ўстаноў адукацыі ў шосты школьны дзень»
Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Актуальныя аспекты арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах прафесійнай адукацыі ў 2015/2016 навучальным годзе»
Дадатак 1 Пералік нарматыўных прававых дакументаў і інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па актуальных напрамках арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі
Дадатак 2 Пералiк вучэбных праграм факультатыўных заняткаў і дапаможнікаў па выхаваўчай рабоце, рэкамендаваных да выкарыстання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі з грыфам «Рэкамендавана Навукова-метадычнай установай “Нацыянальны інстытут адукацыі” Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Дадатак 7 Каляндар дзяржаўных свят, святочных дзён, памятных дат
Дадатак № 10 Метадычныя рэкамендацыі па правядзенні індывідуальнай прафілактычнай работы з навучэнцамі, якія стаяць на ўліку ў інспекцыі па справах непаўналетніх, у 2015/2016 навучальным годзе
Метадычныя рэкамендацыі па правядзенні псіхасацыяльнага анкетавання вучняў на прадмет ужывання алкаголю, наркатычных і псіхатропных рэчываў і іх аналагаў у 2015/2016 навучальным годзе
Дадатак 1. Пералік нарматыўных прававых дакументаў, інфармацыйна-аналітычных матэрыялаў па актуальных напрамках арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах прафесійнай адукацыі
Дадатак 2. Рэкамендацыі Рэспубліканскага інстытута прафесійнай адукацыі па змесце і афармленні тыпавога макета інфармацыйнага стэнда «Куток прававых ведаў» (з указаннем пераліку матэрыялаў па прафілактыцы спажывання і распаўсюджвання псіхаактыўных рэчываў)
Дадатак 3. Рэкамендацыі для ўстаноў прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі па ўдасканаленні прафарыентацыі з навучэнцамі
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2015/2016 навучальным годзе»»
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі супрацоўніцтва ўстаноў адукацыі з Беларускай Праваслаўнай Царквой
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2014/2015 навучальным годзе»
Патрабаванні да дакументацыі, якая рэгламентуе арганізацыю выхаваўчага працэсу ва ўстанове агульнай сярэдняй адукацыі
Пералік вучэбных праграм факультатыўных заняткаў і дапаможнікаў па выхаваўчай рабоце, рэкамендаваных да выкарыстання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі з грыфам «Рэкамендавана Навукова-метадычнай установай “Нацыянальны інстытут адукацыі” Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Актуальныя напрамкі педагагічнай падтрымкі Беларускай рэспубліканскай піянерскай арганізацыі
Дадатак 5 Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстановах дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі ў 2014/2015 навучальным годзе»
Дадатак № 6 Метадычныя рэкамендацыі па забеспячэнні сістэмнай арганізацыі грамадска карыснай працы навучэнцаў 5-11 класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі працы і адпачынку навучэнцаў 14-18 гадоў
Пералік аб’яднанняў па інтарэсах, накіраваных на развіццё творчых здольнасцяў навучэнцаў i ўключэнне іх у розныя віды сацыяльна-значнай дзейнасці, якія забяспечваюцца бюджэтным фінансаваннем
Пералік аб’яднанняў па інтарэсах, накіраваных на развіццё творчых здольнасцяў навучэнцаў i ўключэнне іх у розныя віды сацыяльна-значнай дзейнасці, якія забяспечваюцца бюджэтным фінансаваннем
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі дзейнасці сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі
Арганізацыя работы ўпраўленняў (аддзелаў) адукацыі і сацыяльна-педагагічных устаноў па ўладкаванні дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, на выхаванне ў сям'і
Рэкамендацыі па выкарыстанні дзяржаўнай сімволікі ва ўстановах адукацыі
Рэкамендацыі па арганізацыі дзейнасці класнага кіраўніка
Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі і правядзенні інфармацыйных гадзін ва ўстановах адукацыі
Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень
Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень
Інструктыўна-метадычнае пісьмо аб арганізацыі класнага кіраўніцтва і работы куратара вучэбнай групы ва ўстановах адукацыі
Інструктыўна-метадычнае пісьмо «Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2012/2013 навучальным годзе»
Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік
Прыкладная структурная мадэль вядзення дакументацыі, якая рэгламентуе арганізацыю выхаваўчага працэсу ва ўстанове агульнай сярэдняй адукацыі