Выберыце шрыфт: ArialTimes New Roman

Інтэрвал паміж літарамі: СтандартныСярэдніБольшой

Інфармацыя аб рабоце секцыі № 7 «Інклюзіўная адукацыя – тэрыторыя талерантнасці»

Праца сёмы секцыі «Інклюзіўны адукацыю - тэрыторыя талерантнасці» праходзіла ў дзяржаўнай установе адукацыі "Сярэдняя школа № 111 г. Мінска». Удзельнікаў канферэнцыі віталі Цыпылова Е.В., начальнік упраўлення адукацыі, спорту і турызму адміністрацыі Ленінскага раёна г. Мінска, Пашкевіч У.І., намеснік дырэктара дзяржаўнай установы адукацыі "Сярэдняя школа № 111 г. Мінска». Госці змаглі пазнаёміцца ​​з адаптыўнай адукацыйнай асяроддзем, створанай у установе адукацыі, вопытам арганізацыі інтэграванага навучання і выхавання, якая праводзіцца педагагічным калектывам працай па фарміраванню талерантнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця.

Пад кіраўніцтвам мадэратараў секцыі Целеш Г. А., галоўнага спецыяліста аддзела спецыяльнай адукацыі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, Сініцы Т. І., дацэнта кафедры псіхалогіі Беларускага дзяржаўнага універсітэта, кандыдата псіхалагічных навук, дацэнта, разгледжаны шляхі фарміравання талерантнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця ва ўмовах інклюзіўны адукацыі.

Было адзначана, што найважнейшай лініяй ва ўсведамленні магчымасці інклюзіўны адукацыі з'яўляецца апора на сацыяльна-псіхалагічныя фактары развіцця дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця.

Жук Т. В., дырэктар дзяржаўнай установы адукацыі «Брэсцкі абласны цэнтр карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі», паказала ролю цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі ў фарміраванні талерантнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця.

Брилькова Г. А., намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце дзяржаўнай установы адукацыі «Гомельскі абласны цэнтр карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі», прадставіла мадэль узаемадзеяння ўстаноў дадатковай і спецыяльнай адукацыі, паказала магчымасць паспяховага ўстанаўлення ўзаемаадносін з дзяцей адзін з адным, што асабліва важна ў прасоўванні інклюзіўных працэсаў.

Эмацыянальнасцю адрознівалася выступ Волчак Т. Л., педагога дадатковай адукацыі дзяржаўнай установы адукацыі «Гімназія № 32 г. Мінска», падчас якога раскрытыя магчымасці гуртковай дзейнасці мастацка-эстэтычнай накіраванасці ў фарміраванні талерантнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця.

Настаўнік-дэфектолаг дзяржаўнай установы адукацыі «Кадинская сярэдняя школа» Лугоўская О. І. падзялілася вопытам пераходу ад інтэграванага навучання і выхавання да рэалізацыі аспектаў інклюзіўны адукацыі.

Пытанні ўключэння ў інклюзіўны адукацыйную сераду дзяцей з парушэннем слыху асветлены ў выступе Кісялёвай А. В., дацэнта кафедры сурдапедагогікі Інстытута інклюзіўны адукацыі ўстановы адукацыі "Беларускі дзяржаўны педагагічны універсітэт імя Максіма Танка», кандыдата педагагічных навук, дацэнта. Адзначана, што найважнейшым крокам на шляху да інклюзія у гэтым злучвае таксама з'яўляецца выкарыстанне магчымасцяў дадатковай адукацыі, арганізацыя дасугавай дзейнасці навучэнцаў з парушэннем слыху.

У ходзе абмеркавання дакладаў Ананьеў В.Л., навуковы супрацоўнік Цэнтра сацыялагічных і палітычных даследаванняў Беларускага дзяржаўнага універсітэта, кандыдат сацыялагічных навук, падняў пытанне аб навуковых метадах вывучэння паспяховасці фарміравання талерантнага стаўлення.

Вынікамі работы секцыі стаў выснову аб паступовым фармаванні талерантнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця, пра важнасць навуковага абгрунтавання інклюзіўных працэсаў у грамадстве і маніторынгу паспяховасці фарміравання талерантнага стаўлення, пошуку спецыяльных спосабаў працы з дзецьмі розных катэгорый.

секция7-1.jpg

секция7-2.jpg

секция7-3.jpg

секция7-4.jpg

секция7-7.jpg

секция7-6.jpg

секция7-7.jpg

секция7-8.jpg