Міністэрства адукацыі
Рэспублікі Беларусь

Адукацыя дзеля будучыні краіны

Інфармацыя аб рабоце секцыі «Праблемы якасці інклюзіўнай адукацыі»

У працы секцыі 1 «Праблемы якасці інклюзіўны адукацыі» прымалі ўдзел супрацоўнікі інстытута інклюзіўны адукацыі ўстановы адукацыі "Беларускі дзяржаўны педагагічны універсітэт імя Максіма Танка», цэнтра інклюзіўны адукацыі Нацыянальнай акадэміі адукацыі імя І. Алтынсаріна Міністэрства адукацыі і навукі Рэспублікі Казахстан, устаноў адукацыі Рэспублікі Беларусь.

Для абмеркавання былі прадстаўлены пытанні тэарэтыка-метадалагічнага і арганізацыйна-кіраўніцкага характару, прысвечаныя праблеме ацэнкі якасці інклюзіўнага і спецыяльнай адукацыі.

Удзельнікі секцыі абмяняліся меркаваннямі з нагоды свайго разумення, як ацэньваць якасць адукацыі асоб з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця ва ўмовах інклюзія.

Людзі, якія сабраліся з вялікай цікавасцю прынялі выступу Логінавай Іны Мікалаеўны, загадчыка кафедры лагапедыі ІІО БДПУ на тэму «Псіхолага-педагагічная дыягностыка адхіляецца развіцця ва ўмовах інклюзіўны адукацыі», Мукашевой Манаргуль Умірзаковны, дырэктара цэнтра інклюзіўны адукацыі Нацыянальнай акадэміі адукацыі ім. І. Алтынсаріна ( «Узаемадзеянне кампанентаў сістэмы навучання ва ўмовах інклюзіўны адукацыі»), Лемех Алены Анатольеўны, дацэнта кафедры олігофренопедагогікі ІІО БДПУ ( «Змест модуля« Якасць інклюзіўны адукацыі ў дашкольнай дзяцінстве »у рамках сеткавай магістарскай праграмы" Экспэртыза якасці дашкольнай адукацыі ») і іншых удзельнікаў канферэнцыі.

Была адзначана неабходнасць уліку патэнцыйных магчымасцей навучэнцаў асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця і забеспячэння ўмоў па задавальненні іх асаблівых адукацыйных патрэбаў; падтрымана пазіцыя апоры на ідэі сістэмнага, комплекснага, антрапалагічнага, средовым і сінэргетычная падыходаў у распрацоўцы маніторынгу дзейнасці ўстаноў, якія рэалізуюць праграмы спецыяльнай адукацыі ва ўмовах інклюзія.

Удзельнікі працы секцыі звярнулі ўвагу на неабходнасць распрацоўкі інструментара для ацэнкі якасці інклюзіўны адукацыі і падрыхтоўкі экспертаў для такой ацэнкі. Была ўхвалена практыка правядзення міжнародных канферэнцый і семінараў па абмену вопытам навукова-метадычных распрацовак у галіне ацэнкі якасці адукацыі і практыкі правядзення маніторынгаў па ацэнцы якасці умоў па задавальненні асаблівых адукацыйных патрэбаў асоб з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця, якасці вынікаў адукацыі навучэнцаў.

секция1-1.jpg

секция1-2.jpg

секция1-3.jpg

секция1-4.jpg

секция1-5.jpg