Міністэрства адукацыі
Рэспублікі Беларусь

Адукацыя дзеля будучыні краіны

2020/2021 навучальны год

У 2020/2021 навучальным годзе арганізацыя адукацыйнага працэсу будзе ажыццяўляцца па чвэрцях у наступныя тэрміны:

Першая чвэрць – з 1 верасня 2020 г. па 31 кастрычніка 2020 г.;

другая – з 9 лістапада 2020 г.  па 24 снежня 2020 г.;

трэцяя – з 11 студзеня 2021 г. па 27 сакавіка 2021 г.;

чацвертая – з 5 красавіка 2021 г. па 31 мая 2021 г.

На працягу навучальнага года ўстанаўліваюцца канікулы:

асеннія – 8 дзён з 1 лістапада 2020 г. па 8 лістапада 2020 г. уключна;

зімовыя – 17 дзён з 25 снежня 2020 г. па 10 студзеня 2021 г. уключна;

вясеннія – 8 дзён з 28 сакавіка 2021 г. па 4 красавіка 2021 г.  уключна;

летнія – 92 дні з 1 чэрвеня 2021 г.  па 31 жніўня 2021 г., для навучэнцаў, якія завяршылі навучанне на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі, – 82 дні з 11 чэрвеня 2021 г. па 31 жніўня 2021 г. уключна.

Для навучэнцаў I – II класаў (ІІІ класаў – для навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця з пяцігадовым тэрмінам навучання на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі) у ІІІ чвэрці праводзяцца дадатковыя зімовыя канікулы з 15 лютага 2021 г. па 21 лютага 2021 г. працягласцю 7 дзён.

Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі

Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі работы бібліятэк устаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму агульнай сярэдняй адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю»

Інструктыўна-метадычные пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі ў 2020/2021 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі»

Дадатак 1 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе

Дадатак 2 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучанні вучэбных прадметаў «Беларуская мова» і «Беларуская літаратура»

Дадатак 3 Особенности организации образовательного процесса при изучении учебных предметов «Русский язык» и «Русская литература»

Дадатак 4 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Замежная мова»

Дадатак 5 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Матэматыка»

Дадатак 6 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Інфарматыка»

Дадатак 7 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Чалавек і свет»

Дадатак 8 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў «Сусветная гісторыя» і «Гісторыя Беларусі»

Дадатак 9 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Грамадазнаўства»

Дадатак 10 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Геаграфія»

Дадатак 11 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Біялогія»

Дадатак 12 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Фізіка»

Дадатак 13 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Астраномія»

Дадатак 14 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Хімія»

Дадатак 15 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Выяўленчае мастацтва»

Дадатак 16 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Музыка»

Дадатак 17 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Працоўнае навучанне»

Дадатак 18 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Мастацтва (айчынная і сусветная мастацкая культура)»

Дадатак 19 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Фізічная культура і здароўе»

Дадатак 20 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Дапрызыўная і медыцынская падрыхтоўка»

Дадатак 21 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Чарчэнне»

Дадатак 22 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Асновы бяспекі жыццядзейнасці»

Дадатак 23 Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстановах агульная сярэдняй адукацыі (класах), у якіх навучанне і выхаванне ажыццяўляюцца на мове нацыянальнай меншасці ці вывучаецца мова нацыянальнай меншасці